2013 m. balandžio 29 d., pirmadienis



Ir vėl keksiukai.... :) Aš tikriausiai jau nebepataisoma.... Dauga kas sako, kad keksiukai - tai tarsi mano skiriamasis ženklas, ir aš su tuo sutinku.

Štai jums visiškai naujas keksiukų receptas kuris jau pirmą kartą jį gaminant absoliučiai sužavėjo mane... :)

Porcijų skaičius: ~ 12 keksiukų
Gaminimo trukmė: ~ 40 min.

 Keksiukams reikės:

  • 140g miltų
  • 80g cukraus
  • Šaukštelis kepimo miltelių
  • 120ml pieno
  • 1 kiaušinis
  • 60g lydyto sviesto
  • Šaukštelis citrinos žievelės (smulkiai tarkuotos)
Maskarponės kremui:
  • 250g maskarponės
  • ~200ml  grietinėlės
  • ~2 šaukštus cukraus pudros

Sumaišyti miltus, kepino miltelius ir cukrų. Atskirai sumaišyti pieną, kiaušinius ir lydytą sviestą. Sujungti abu mišinius ir gerai išmaišyti, suberti citrinos drožles.
Tešlą sukrėsti į kepimo formeles ir kepti 180 C orkaitėje ~20 min.

Kremas:
Į maskarponę po truputį įmaišyti grietinėlę. (Tik stebėkit konsistenciją, kad nebūtų per daug). Suberti cukraus pudrą. Puošti kremu keksiukus.



1 komentaras:

  1. NUOSTABŪS keksiukai! Visada kepdavau tik šokoladinius ir labai bijodavau pabandyti kitus, dabar pabandžiau šiuos ir JIE NUOSTABŪS !!! Tik aš dar vanilinio cukraus įdėjau ir žiupsnelį mažą druskos (jų dedu į visus saldumynus gamindama) :)

    AtsakytiPanaikinti